آسیب شناسی تبلیغات در ایران – بخش اول تبلیغات ممنوع

شنبه 07 شهریور 1394
195بازدید

تبلیغات ممنوع!
شاید همه بر این عقیده باشیم که تبلیغات ابزار بسیار توانمند و تاثیر گذاری است. اما دامنه این تاثیرگذاری تا کجاست؟ آیا یک مجموعه تبلیغِ اثر بخش، می تواند، گره از همه ی مشکلات یک سازمان بگشاید؟ آیا می تواند مشکلات ساختاری سازمان را حل کند؟ واقعیت این است که در بسیاری مواقع، دست اندرکاران رشته تبلیغات، این ابزار را در حد یک داروی معجزه آسا برای سامان بخشی مسائل سازمانها معرفی می کنند و شدت این مساله زمانی بیشتر است که سازمانی مستاصل از مشکلات به دنبال راه حل فوری و اثر بخش می گردد.( و احتمالا چه ابزاری فریبنده تر از تبلیغات؟) غافل از اینکه در مقوله مدیریت از چند استثنا که بگذریم هیچ راه حل سریعی وجود ندارد! بنابراین تبلیغات، آن هم به این شیوه ( آخرین راه نجات ) نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه گاهی هزینه های بسیار هنگفتی را به سازمان تحمیل می کند...برای مطالعه ادامه مطلب لطفا اینجا کلیک کنید.




ادامه مطلب
برچسب ها : نقد تبلیغ , نقد تبلیغات , آسیب شناسی تبلیغات , علیجاه شهربانویی , نقد آثار تبلیغاتی , تبلیغ , تبلیغات , شهربانویی ,

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر


کد امنیتی رفرش

درباره ما


  • مشاور تحلیل گر و مدرس بازاریابی و تبلیغات

آمار سایت

  • آمار مطالب
    کل مطالب : 86
    کل نظرات : 0
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا : 0

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 24
    باردید دیروز : 22
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 203
    بازدید ماه : 458
    بازدید سال : 5,444
    بازدید کلی : 39,719

نظرسنجی

  • فکر می کنید چه مطالبی در اینجا می تواند برای شما مفیدتر باشد؟

تبادل لینک هوشمند

  • تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان علیجاه شهربانویی وآدرس http://alijah.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

جستجو


محبوب کنید